poniedziałek, 9 września 2013

do it

Montag... das erste mal hasse ich diesen Tag...
Zusammengefasst geht's mir scheiße und gut. Letzte Woche war ziemlich emotional... Stress, Glück, Angst, Hoffnung, Traurigkeit, Eifersucht, Verzweiflung... Eines Abends war ich sehr glücklich, eine Minute später traurig, verzweifelt und hatte Angst... Ehrlich gesagt, ich weiß nicht, was ich denken oder tun soll.
no feelings no pain... Ich hab wieder mal nichts gemacht.. nichts, wirklich nichts... Viele haben schon recht, ich träume nur, gebe schnell auf, kämpfe nicht. Ewa meinte, wenn man an sich glaubt, dann ist das ein großer Schritt zum Ziel. Aber wenn man den zweiten Schritt vergisst,  klappt alles nicht.
Ich denke die ganze Zeit nach, über jede Scheiße. Ich demotiviere mich selbst.
warum lügt man ? warum beleidigt man andere, nur weil sie anderer Meinung sind als du ?

 Mama, guck mal, ich hab neue Fotos gemacht. - Kamil
Wie kommst du auf solche Ideen ? du bist unnormal! - Mama
Ich nehme das als Kompliment :)

Jessie J - Who You Are

Poniedziałek... pierwszy raz nienawidzę tego dnia...
streszczając wszystko,  czuje się beznadziejnie oraz dobrze. Ostatni tydzień był pełen emocji... stres, szczęście, strach, nadzieja, smutek, zazdrość, desperacja... Jednego wieczora bylem szczęśliwy, a minute później ogarnął mnie smutek oraz strach... Szczerze, nie mam pojęcia co mam teraz myśleć lub co powinienem zrobić. no feelings no pain... Znowu nic nie zrobiłem, nic, naprawdę nic... Wiele osób ma racje, ja marze, poddaje się, nie walczę.
Ewa powiedziała, ze jeśli wierzysz w siebie, to to jest duży krok do celu. do spełnienia marzeń. Jeśli zapomnisz o drugim kroku, to niestety, ale nic nie wyjdzie.
Cały czas myślę... demotywuje się samego siebie...
dlaczego człowiek kłamie ? dlaczego obraza innych, bo nie są tego samego zdania co on ?

Mamo zobacz, zrobiłem nowe zdjęcia. - Kamil
Skąd masz takie pomysły ? jesteś nienormalny! . mama
Biorę to za komplement :)











3 komentarze:

  1. Z tym humorem mam tak samo. Najpierw skaczez radosci a 10 minut pozniej mam juz dola ;d olewam wszystko nic nie robie:D
    Suuper zdjecia! Mega fajny pomysl:)

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nietypowe miejsce na zdjęcia.... ale REWELACJA :)
    Bardzo fajny pomysł :) :***
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post! its very inspiring. I think i might use this theme in the future. Amazing blog btw

    I follow you on GFC, Bloglovin and Instagram. Would you like to follow eachother?

    Check out my blog!
    http://jonthegold.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń